دقیقا رامین جان!
این ایرانسل اینقدر سیم کارت به مردم داده که کلا کیفیت خطوطش شده مثل کالسکه در مقابل جت (نسبت به همراه اول)
عضو VIP شهرسختافزار
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks