عضو VIP شهرسختافزار
اتفاقا بیش ترین مشکل رو همین تهرانی ها دارند. من الان هر کاری می کنم که به یکی زنگ بزنم با ایرانسل اصلا نمیگیره و میگه شبکه مشغول است.
نمیگم ایرانسل بده ولی از نظر SMS با همراه اول برتری داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks