ببینید من الان دارم با همراه اول هم gprs استفاده میکنم و هم mms ...!!! هر دو با سرعت بالا ( نه که بالا) بلکه در مقایسه با ایرانخل ...!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ضمن اینکه از نظر آنتن دهی هم همراه اول حرف اول رو میزنه !!! تازه اینکه ایرانسل وقتی که sms فارسی میده یا میگیره ... اگه بیشتر از 2 تا sms شد یا نمیره ... یا ناقص میره !!! کاملا بالعکس همراه اول !!! خیلی چیزای دیگه هست... ایرانسل هم به نظر من فقط به درد تک زنگ زدن میخوره و بس !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks