من تازه با اين قضيه افت سايت تو اين دو سه روزه مواجه شدم
من تازه با اين قضيه افت سايت تو اين دو سه روزه مواجه شدم
برای من هم سرعت چندان خوب نیست . فکر میکنم مشکل سروری باید داشته باشه چون isp من یکی که رو هر سروری مثله موتور جت میمونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانستن گذشته نه برای افسوس و آه، که برای انگیزش برون رفت از تیره روزی کنونی مان بایسته است
....::::نیکوسگال::::....>>> www.Nikoosegal.blogspot.com
कभी हार
دوستان بله مشكلاتي وجود داره كه بيشترش مربوط به سرور نميشه و مربوط به شبكه داخل ايران هست ولي مشكلات سرور الان رفع شده و سرعت لود بهتر شده .
موفق باشيد
شهرياربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks