بايد از اقا ميلاد تشكر كنم
مقاله فوقالعاده اي بود همه گزينه ها تست شد و به خوبي كار كردن

درباره كد با اجازه اقا ميلاد بايد بگم ايرادش براي اولين پرانتز هست كه در ادامه كد بسته نشده

دوست عزيز شما گه مقدار كش پردازنده خودت رو ميدوني نيازي به برنامه نداري

شما برو تورجيستري مقادير رو چك كن طبق مقاله مثلا همون جا كه گفتن اگه 0 بود از 256 كيلو استفاده مي كنه و..............

از اونجا هم ميشه فهميد يجورايي

ولي در كل كد ايراد داره و اميدوارم هر چه سريع تر اصلاح بشه

اول ازت ممنونم
دوست من کد داده شده برای اینه که نشون بده ویندوز کش رو چی شناسایی کرده و کش حقیقی سی پی یو رو الزاما نشون نمی ده
زیاد با رجیستری موافق نیستم . چون کد واسه من کش رو درست نشون می ده اما تو رجیستری صفر زده !