دوستان بسیار ممنون از اینکه لطف دارید و تعریف می کنید
اولا حتما این لینک رو ببینید
http://www.pcnetwork.ir/showthread.p...682#post176682
در مورد کد حقیقتا کد سالم بوده چون تستش هم کردم . اما در هنگام کپی به مقاله ام کمی ساختارش به هم ریخته . یعنی اگه از توی فایل ورد مقاله ، کد رو کپی کنم به نت پد ، کد ساختارش درست میشه و کار هم می کنه . به هر حال من یه فکری به حالش می کنم . و یه خوبی اینه که چون هاست های فایل هام مال خودمه می تونم مقاله رو اصلاح کنم و جای فایل فعلی توی هاست قرارش بدم . این طوری کسانی که از لینک های گذشته دانلود می کنن هم، مقاله جدید رو که اصلاح شده دریافت می کنن .
من فایل کد رو براتون درست کردم و واسه دانلود قرارش می دم .
البته چون آپلود سنتر سایت به فرمت کد گیر داد فشرده اش کردم
در مورد کش من یه کم گیج شدم . اول دوستان سخت افزاری بیان بگن که در سی پی یوهای چند هسته ای برای هر هسته کش جداگانه قرار داده شده یا همه از یه کش مشترک بهره می برن ؟
بعد من ببینم چی به نظرم می رسه
امیدوارم دیر جواب نداده باشم
اگه ایمیل می زدید زودتر می دیدم
به هرحال شرمنده به خدا






پاسخ با نقل قول

Bookmarks