بايد از اقا ميلاد تشكر كنم
مقاله فوقالعاده اي بود همه گزينه ها تست شد و به خوبي كار كردن
درباره كد با اجازه اقا ميلاد بايد بگم ايرادش براي اولين پرانتز هست كه در ادامه كد بسته نشده
دوست عزيز شما گه مقدار كش پردازنده خودت رو ميدوني نيازي به برنامه نداري
شما برو تورجيستري مقادير رو چك كن طبق مقاله مثلا همون جا كه گفتن اگه 0 بود از 256 كيلو استفاده مي كنه و..............
از اونجا هم ميشه فهميد يجورايي
ولي در كل كد ايراد داره و اميدوارم هر چه سريع تر اصلاح بشه






پاسخ با نقل قول
Bookmarks