با سلام
در مقاله شما درقسمت استفاده ویندوز از کش L2 سی پی یو اگر cpu از نوع AMD Phenom™ II X4 باشد که چهارتا L2 و یک عدد L3 دارد مقدار SecondLevelDataCache را چند بگذاریم
در ضمن کد نوشته شده در visual basic را من موفق به اجرایش نشدم خطا میداد و من هم که این زبان را بلد نیستم نمیتوانستم رفعش کنم لطفا اگر زحمتی نیست کد آماده شده را برای من بگذارید
این لینک مشخصات سی پی یوی مورد نظر است
در ضمن من فکر میکنم در سری pentium D که دو هسته ای است دو کش l2 برای هر هسته به صورت مجزا در نظر گرفته شده در این مورد مقدار SecondLevelDataCache را چند بگذاریم
باتشکر






پاسخ با نقل قول
Bookmarks