با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همراه اول رو نمیخواد با همون سیم کارت میتونید از 3G استفاده کنید (تنظیمات آنتن دهی رو در بخش دیتا گوشی اندروئید بزارید روی WCDMA
ولی برای ایرانسل نیاز به تعویض سیم کارت هست








پاسخ با نقل قول
Bookmarks