به نظرم فعلا این کار رو انجام ندین چون 4g به ثبات نرسید و اپراتورا برای رقابت باهم روش مانور میدن .اینا فعلا تو ساپورت کامل 3g موندن چه برسه به 4g فعلا عجله نکنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks