دوست دارم آنچه باشم برایت که دوست دارم باشم و آنچه نباشم که دیگران میخواهند
اکنون از من میپرسی چه دلیل است که آنچه تو دوست داری نباشم
و من به تو میگویم وقتی آنچه باشم که تو میخواهی آنچه خود میخواهم نیستم و وقتی اینگونه نباشم آنچه دیگران نیز میخواهند نیستم
حال برای بودن انچه هستم با تو خداحافظی میکنم
خداحافظ ای ...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks