بله بیشتره هم کش بیشتری دارد هم سرعت بیشتر و هم از hyper threading پشتیبانی میکند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله بیشتره هم کش بیشتری دارد هم سرعت بیشتر و هم از hyper threading پشتیبانی میکند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (18-08-14), amirpcmax (18-08-14), Morteza.m1371 (18-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks