چرا اين قدر برام شاخ و شونه مي كشي ؟
تو سايت كلوب دات كام عضو هستي ؟
بهترين مدير کيه ؟ بهترين همکار کيه ؟ بي تعراف بگو فکر نکنم کسي ناراحت بشه !
چرا ميگن آنان كه غني ترند محتاج ترند ؟
حق آب و گل داره
چرا اين قدر برام شاخ و شونه مي كشي ؟
تو سايت كلوب دات كام عضو هستي ؟
بهترين مدير کيه ؟ بهترين همکار کيه ؟ بي تعراف بگو فکر نکنم کسي ناراحت بشه !
چرا ميگن آنان كه غني ترند محتاج ترند ؟
कभी हार
من !!!! خوب کاری می کنم!!! دلم میخواد!!!!:167::167:(شئخی بود) من کی برای تو عزیزم شاخ و شونه کشیدم !!!؟!؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour
آره یه زمانی قبل از فورم بازی ته این سایت ها بودم...
بهترین مدیر XXXXXX و بهترین همکار هم XXXXX ...(اساسی سر کاری!)
از چشم تنگ پیر معلومم شد آنان که غنی ترند محتاج ترند!
مثالش خودت!!!!: بچه ها سعید یه سویت ویلایی توی زعفرانیه داره و یه زانتیا از خودش و ....(روت کردم!!) اما تا حالا یه پوپوسی هم به من بد بخت کمک نکرده!!!!:15::34::34:(گیر دادم بهتا!!!)
نه اما جدی چون واقعا بعضی از کسانی که دارند این قدر از نظر روحی و اخلاقی حقیر و ندید بدیدند که نیاز به کمک دارند یا بعضی وقت ها خسیسند!!!
قربانت شهریار:23:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks