برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط پسر_تنها
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TAEL
دوستان عزيز ، شرمنده كه من اين وسط پارازيت مي دهم :

از اونجايي كه به قوانين Copyright خيلي معتقدم ، مي خواستم از شما كسب اجازه كنم تا بنده نيز چنين تاپيكي را در انجمن خودم بگشايم. دوست ندارم بعدا" بگويند "فلاني تقليد كرد" .

اجازه هست ؟
خوش آمدي دوست عزيز
تاپيك كه گفتي ميخاي تو خود شهر سخت افزار بزني يا تو سايت ديگه اي
:83:
ممنون دوست گرامي ، بنده خيلي وقت است كه با شهر سخت افزار و شهريار گرامي آشنا هستم.

همانطور كه گفتم مي خواهم اين تاپيك را در سايت خودم (اينجا : www.musicmaster.ir) بزنم.