خوب. دوستان كسي ديگه ار ساسان جان سوال نپرسه. از آقا ساسان گل هم تشكر ميكنم.نوبتي هم كه باشه نوبت بهادر (مخترع اين تايپك) هست. كه منو بدبخت كرد از بش سوال پرسيد
حالا خودس بايد بياد بشينه رو صندلي. بيا كه منتظريم
حق آب و گل داره
خوب. دوستان كسي ديگه ار ساسان جان سوال نپرسه. از آقا ساسان گل هم تشكر ميكنم.نوبتي هم كه باشه نوبت بهادر (مخترع اين تايپك) هست. كه منو بدبخت كرد از بش سوال پرسيد
حالا خودس بايد بياد بشينه رو صندلي. بيا كه منتظريم
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks