بي شوخي بابام بوده. تعريف الكي نميكنم ولي خيلي با سواده و من روي حرفش حرف نميزنم.:23:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar_NEO
بسيار زود رنجم و خيلي زياد گريه ميكنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معدلم توي راهنمايي حدود 16 تا 18 بود و دبيرستان 13 تا 17 بود.
واللا من آروم بودم و مشكلم درسم بود فقط:14:
آره من خيلي دوست داشتم جاي خيلي ها بودم. يكيش بيل گيتس بود:26:
حضور ذهن ندارم ولي يبار با دوستم بوديم داشتم فحش معلممون ميدادم كه ديدم توي اتوبوسي كه ما بوديم اونم هست. ولي بروي خودش نياورد:21:






پاسخ با نقل قول

Bookmarks