برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar_NEO
سعید همیشه الگون توی زندگی کی بوده ؟
تا حالا شده گریه کنی ؟
معدل توی دوران دبیرستان و راهنمایی چه قدر بود ؟
شاگرد خوبی بود ؟
تا حالا شده بگی کاشکی جایه فلانی بودم ؟!
میشه بگی بزرگترین سوتی ای که دادی چیه ؟
بي شوخي بابام بوده. تعريف الكي نميكنم ولي خيلي با سواده و من روي حرفش حرف نميزنم.:23:
بسيار زود رنجم و خيلي زياد گريه ميكنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معدلم توي راهنمايي حدود 16 تا 18 بود و دبيرستان 13 تا 17 بود.
واللا من آروم بودم و مشكلم درسم بود فقط:14:
آره من خيلي دوست داشتم جاي خيلي ها بودم. يكيش بيل گيتس بود:26:
حضور ذهن ندارم ولي يبار با دوستم بوديم داشتم فحش معلممون ميدادم كه ديدم توي اتوبوسي كه ما بوديم اونم هست. ولي بروي خودش نياورد:21: