سلام
خب من شروع میکنم
1.چرا اسمت رو گذاشتی دارک دویل؟
2.چند سالته؟
3.چطوری افتادی تو کار اینترنت و از چه زمانی؟
سلام
خب من شروع میکنم
1.چرا اسمت رو گذاشتی دارک دویل؟
2.چند سالته؟
3.چطوری افتادی تو کار اینترنت و از چه زمانی؟
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks