من از همه دوستان که دیر اومدم معذرت می خوام!

اینم بیوگرافی:
نام : بهنام نبوی زاده
همین دو سه روز پیش هم تولدم بود...
در آزمون مدارس نمونه نفر اول شدم!و راهنمایی رو در مدرسه تیزهوشان درس خوندم...دبیرستان رو هم همین طور...رشته تجربی هستم!!
در مسابقات پینگ پنگ استان هم تیمی نفر سوم شدیم!تنیس هم بازی می کنم...

منتظر سوالاتون هستم...
بپرسید...!