1.نه...اين چه حرفيه مي زني سعيد جان؟!!شكسته نفسي نكن...!!:15:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour
2.اتفاقآ اين سوال براي خودم هم پيش اومده...بين 330i و كمري 2007...كه بالاخره كمري پيروز شد!!!!:8:
3.AMD...(ولي الان كه Intel خيلي بهتر داره كار مي كنه!اميد وارم AMD جبران كنه!)
4.ASUS
5.پيتزا رو ترجيح مي دم...چون من يه غذا دوست ندارم...اونم آبگوشته!
6.سايت ديگه!
7.ياهو...چون جيميل خيلي سرعتش پايينه...با ديال آپ جواب نمي ده!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks