برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour
1.من از موبایل هیجی نمیفهمم . درسته برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
2.کمری یا بی ام و برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
3.اینتل با ای ام دی؟
4.ایسوس ی گیگا؟
5.آبگوشت یا پیتزا؟
6.وبلاگ یا سایت؟
7.یاهو یا جیمیل؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟
1.نه...اين چه حرفيه مي زني سعيد جان؟!!شكسته نفسي نكن...!!:15:
2.اتفاقآ‌ اين سوال براي خودم هم پيش اومده...بين 330i و كمري 2007...كه بالاخره كمري پيروز شد!!!!:8:
3.AMD...(ولي الان كه Intel خيلي بهتر داره كار مي كنه!اميد وارم AMD جبران كنه!)
4.ASUS
5.پيتزا رو ترجيح مي دم...چون من يه غذا دوست ندارم...اونم آبگوشته!
6.سايت ديگه!
7.ياهو...چون جيميل خيلي سرعتش پايينه...با ديال آپ جواب نمي ده!