ممنون امین جان.خیلی عالی و کامل جواب دادی....به خوبی با سلایقت آشنا شدم.
اینجا جا داره که از سلیقه موسیقیاییت و سینماییت تحسین کنم چون واقعا تحسین برانگیزه.صحبت های تو باعث شد که آرشیو New Age خودم رو کامل تر کنم و از این محدودیت به چند خواننده فراتر برم.

اما در مورد یکی از سوالام منظور من رو گمونم نفهمیدی:
خانواده ات هم اهل فیلم هستن؟
خانواده شما هم تلویزیون میبینند
؟
منظورم از اهل فیلم بودن یعنی این که مثل خودت فیلمها رو حرفه ای دنبال کنن و پیش خودشون یا توی جمع خانوادگی با هم نقدشون کنن و فقط بیننده نباشن