من چای ایرانی میگیریم و با کمی چای خارجی قاطی میکنم .
کاربر شهرسختافزار
با سلام و تشکر از شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Haswell برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله متاسفانه همین طوره و اسانس و طعم دهنده های مصننوعی جای خودشونو با چای عوض کردند !
ضمن سلام و تشکر از توجهتون ، میتونم ترکیباتتون رو هم بپرسم ؟ یعنی چای باز میخرین یا ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Haswell (03-08-16)
چای ایرانی که فومن میگیرم . خارجی هم فقط یک مقدار عطری اضافه میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATA MAHMOODI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر فعال انجمن سختافزار
احسنت فومن بهترین چایی .اونور آب هم فومنات اسم و رسمی دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (03-08-16), SajjadKhati (05-08-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks