یاد رییس اتحادیه ی چایکارها افتادم که در مصاحبه با بی بی سی می گفت مردم ما اسانس خور هستن نه چای خور . چون چای های بازار ما اکثرا مثل آبلیمو و خیلی چیزای دیگه ملغمه ای از رنگ و ترکیبات شیمیایی هستن و اینه که سه سوت رنگ و طعم میدن
شخصا از اینجا خرید می کنم
shomaltea.ir






پاسخ با نقل قول
Bookmarks