يارو ميره مهموني .
تو مهموني با يه دختر آشنا ميشه و شروع ميكنه به ذقصيدن.
از قضا دهن خانوم وحشتناك بو ميداده.
جاهله ميپرسه:آبجي دهنت چرا اينقدر بو ميده؟
دختره ميگه:امروز رفته بودم دندون پزشكي دكتر تو دهنم پل گذاشت
جاهل:خوب بگو ديگه,يكي هم رفته زير پل ريده.





پاسخ با نقل قول
Bookmarks