اين اس ام اس رو وقتی دورو برت کسی نيست بخون . اگه عجله داری برو يه جای خلوت بخونش
.
.
پشت سرتو بپا
.
.
کسی نيست داری ميخونی؟؟؟
.
.
خوب خدا رو شکر کسی نيست ببينه سر کاری !!
كاربر فعال انجمن موسيقي
اين اس ام اس رو وقتی دورو برت کسی نيست بخون . اگه عجله داری برو يه جای خلوت بخونش
.
.
پشت سرتو بپا
.
.
کسی نيست داری ميخونی؟؟؟
.
.
خوب خدا رو شکر کسی نيست ببينه سر کاری !!
black_night (08-11-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks