تولدت مبارک....
من از راه دور شعر Habib Oftad Too Joob یا همون Happy Birth Day To You رو میخونم *
ایشالا 100 سال عمر با صفا داشته باشی....
ایشالا دوستیمون هم محکم تر بشه
تولدت مبارک....
من از راه دور شعر Habib Oftad Too Joob یا همون Happy Birth Day To You رو میخونم *
ایشالا 100 سال عمر با صفا داشته باشی....
ایشالا دوستیمون هم محکم تر بشه
Failure is not an option
Fog (17-04-08)
کاربر افتخاری انجمن
خواهش میکنم مهراد جان. همین که به یاد ما بودین برا من کلی افتخاره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون پروین خانوم. امیدوارم بتونیم در کنار هم سالهای سال فعالیتمون رو ادامه بدیم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arven_andomil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی بهادر جان. دوستی ما همیشه محکم بوده و هست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Bahador برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arven_andomil (18-04-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks