تولدت مبارک....
من از راه دور شعر Habib Oftad Too Joob یا همون Happy Birth Day To You رو میخونم *
ایشالا 100 سال عمر با صفا داشته باشی....
ایشالا دوستیمون هم محکم تر بشه
تولدت مبارک....
من از راه دور شعر Habib Oftad Too Joob یا همون Happy Birth Day To You رو میخونم *
ایشالا 100 سال عمر با صفا داشته باشی....
ایشالا دوستیمون هم محکم تر بشه
Failure is not an option
Fog (17-04-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks