با سلام و احترام
با اين وضيعت خراب بازار وهمچنين آشفتگي و نوسان وحشتناك قيمت ها من خودم خريد حضوري رو با طرف مقابلم هزار بار بالا پايين مي كنم تا بتونم اعتماد كنم
وبتونم كمي هم از تجربه ام استفاده كنم تا جنس مورد نظر رو خريداري كنم چون واسه پولي كه براش عرق ميريزم و زحمت مي كشم ارزش قاعلم
وحق رو ميدم به كساني كه كاملاً با چشم باز وبا توجه به شرايط بازار خراب ايران حضوري خريد مي كنن بي احترامي نشه و قصد توهين ندارم بالاخره شما هم پول داديد ولي چرا عاقل كند كاري كه بازدارد پشيماني . مگه شما ميدوني پشت اون كامپيوتر كي نشسته؟؟؟؟
حق با شماست، من به خاطر مشغله کاری که دارم و همچنین به خاطر موجود نبودن این مدل کالا در بازار شهر خودمون

مجبورم که به این شیوه خرید کنم و تا قبل از خرید از این فروشگاه مشکلی با باقی فروشگاهها نداشتم و کالا بدون مشکل

بدستم میرسید ولی این دفعه به مشکل برخورد کردم.