آقا شرمنده گند زدم روي نظرسنجي!
زدم موارد گزنه 3!
دستم يعني خورد
در صورتي كه اصلش 10 بود
چيكار كنم نميشه دوباره ويرايشش كرد؟
کاربر شهرسختافزار
آقا شرمنده گند زدم روي نظرسنجي!
زدم موارد گزنه 3!
دستم يعني خورد
در صورتي كه اصلش 10 بود
چيكار كنم نميشه دوباره ويرايشش كرد؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks