ببخشید وضیفه خودم دیدم بگم :
Spania درستشه نه Espania
البته شاید منظورت چیز دیگه بوده ولی حالا من گفتم ویرایش کنی بهتره....
بله ...

البته فکر نمیکنم اسپانیا لیگی به نام لیگ برتر داشته باشه

لالیگا داره ...

سپاس