آقا شرمنده گند زدم روي نظرسنجي!
زدم موارد گزنه 3!
دستم يعني خورد
در صورتي كه اصلش 10 بود
چيكار كنم نميشه دوباره ويرايشش كرد؟
کاربر شهرسختافزار
آقا شرمنده گند زدم روي نظرسنجي!
زدم موارد گزنه 3!
دستم يعني خورد
در صورتي كه اصلش 10 بود
چيكار كنم نميشه دوباره ويرايشش كرد؟
Administrator
گزینه های نظرسنجی رو بنویسید تا درستش کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hOjjAt_PcNeTwOrK برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks