نمی دونم از کجا شروع کنم ؟ از کدوم اتفاق ؟!
2 ساعت از نیمه شب گذشته بود ، داشتیم با دوستان درباره دین ، پیغمبر و خدا صحبت می کردیم ( صحبت که چه عرض کنم داشتیم کفر می گفتیم ) منکر همه چیز شده بودیم . یکی از بچه ها رفت توی آشپزخونه تا چای دم کنه ! تفاله چایی ها رو هم که می خواست دور بریزه ریخت تو ظرفشویی ! ( بالاخره خونه دانشجویی بد دیگه : دی )
بحث اونقد ادامه دادیم تا سپیده زد . ما هم کم کم خوابیدیم . ساعت 6 بود از جام بلند شدم تا آب بخورم . رفتم سمت جا ظرفی تا لیوان بیارم . همینکه به بالای سینک رسیدم خشکم زد ! نزدیک بود سکته کنم .
تفاله های چای تو سینک بطور وحشتناک و زیبایی یه نوشترو ترسیم کرده بودن ! با خط نستعلیق قرآنی و با تمام رعایت اصول عربی دارای کسره ، فتحه و ضمه . نوشته شده بود<< یا ایها الذین کافرون >>
شاید باورتون نشه . ولی هنوز که هنوزه ( 2 سال و نیم می گذره از این جریان ) نتونستم این جریانو هضم کنم .
حالا اگه دوستان مطلبی دارن بگن تا برم سراغ یه مسئله ی دیگه






پاسخ با نقل قول
Bookmarks