نمی دونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه ، بله .
بنده چون دوره ی دانشجویی در شمال زندگی کردم ( 5 سال ) واقعا چیزهای عجیبی دیدم که هرگز باورکردنی نیست .
از اینرو عاشق ماوراءطبیعه شدم .
كاربر فعال انجمن موسيقي
نمی دونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه ، بله .
بنده چون دوره ی دانشجویی در شمال زندگی کردم ( 5 سال ) واقعا چیزهای عجیبی دیدم که هرگز باورکردنی نیست .
از اینرو عاشق ماوراءطبیعه شدم .
کس نمی داند کدامين روز می آيد *** کس نمی داند کدامين روز می ميرد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks