نمی دونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه ، بله .
بنده چون دوره ی دانشجویی در شمال زندگی کردم ( 5 سال ) واقعا چیزهای عجیبی دیدم که هرگز باورکردنی نیست .
از اینرو عاشق ماوراءطبیعه شدم .