دردا كه نگشت هر كسي همدم ما *** آگاه نشد به دل ز بيش و كم ما
آني كه نشاندمش سخنها در گوش *** ديدم كه ز دور خنده زد بر غم ما
دردا كه نگشت هر كسي همدم ما *** آگاه نشد به دل ز بيش و كم ما
آني كه نشاندمش سخنها در گوش *** ديدم كه ز دور خنده زد بر غم ما
Saeed-Milan (10-03-10)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks