دلی که با سر زلفین او قراری داد
گمان مبر که بدان دل قرار باز اید
کاربر شهرسختافزار
هر درختی ثمری دارد و هرکس هنری
من بیچاره بی مایه تهی دست چو بید
وقتی که حرف میزدی نفس نمیکشیدم، میترسیدم که حتی یک کلمه رو از دست بدم...
همکار بازنشسته
دلی که با سر زلفین او قراری داد
گمان مبر که بدان دل قرار باز اید
کاربر شهرسختافزار
درودي چو نور دل پارسايان
بدان شمع خلوتگه پارسايي
کاربر شهرسختافزار
يا رب به که شايد گفت اين نکته که در عالم
رخساره به کس ننمود آن شاهد هرجايي
Administrator
یا رب دل پاک و جان آرامم ده
آه شب و گریه سحرگاهم ده
کاربر شهرسختافزار
هميبينم از دور گردون شگفت
ندانم که را خاک خواهد گرفت
Last edited by sata108; 08-03-08 at 14:19.
تو آنی کزآن یک مگس رنجه ایبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by sata108 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
که امروز سالارو سر پنجه ای
http://www.pcnetwork.ir/images/smile/1.%20(5).gif
کاربر شهرسختافزار
دست در دست بازو به بازو میرویم پای کوبان با هیاهو میرویم.
Administrator
میروم دلمردگی ها را ز سر بیرون کنم
گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم
( چه حسن تصادفی!! )
कभी हार
مخور صائب فریب زهد از عمامه ی زاهد
که در گنبد ز بی مغزی صدا بسیار می پیچد
(من نگفتما !!! صائب گفته من فقط ديدم با م جور هست گفتم !!! )
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
|
|
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks