می بخشید که دیر شد ولی من رو هم تو غمتون شریک بدونید ....... پدر و مادر نعمتهایی هستند که تا زنده اند باید قدرشون رو بدونیم و نوکریشون رو بکنیم ............ وگرنه بعد از مرگشون فقط آه و حسرته که می مونه ..... دوستانی که پدر , مادر , پدربزرگ و مادربزرگشون در قید حیات هستند ..... مبادا ازشون غافل بشید ....
باز هم تسلیت می گم .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks