مرگ حق است
ميدانم مرگ حق است
ولي وقتي كسي را ازدست ميدهيد
مي فهميد كه چرا تا داشتيم قدرآن را ندانستيم
اي كاش ما آدمها بيشتر همديگر رو دوست داشتيم .
منم به نوبه ی خودم به شما تسلیت میگم امیدوارم غم آخرتون باشه.
کاربر شهرسختافزار
مرگ حق است
ميدانم مرگ حق است
ولي وقتي كسي را ازدست ميدهيد
مي فهميد كه چرا تا داشتيم قدرآن را ندانستيم
اي كاش ما آدمها بيشتر همديگر رو دوست داشتيم .
منم به نوبه ی خودم به شما تسلیت میگم امیدوارم غم آخرتون باشه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks