انا لله و انا الیه راجعون
از تمام دوستان همکاران و مدیران عزیز که ما رو مورد محبت خود قرار دادند و خود را در غم ما شریک دانستند کمال تشکر را داریم . حقیقت آقا مهدی و خودم اصلا حال درست و حسابی نداریم . فقط اومدم که از طرف آقا مهدی و خودم از محبت های شما عزیزان تشکر کنم . و بگم که برای مادر آقا مهدی که مادر بزرگ بنده باشند دعا کنید که انشالله مورد لطف و عنایت خداوند باری تعالی و ائمه معصومین قرار بگیرد انشالله .
در ضمن این مادر بزرگوار مادر آقا مهدی و مادر بزرگ بنده هستند .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks