کیس مطمئنم مشکلی نداره تو حمل و نقل هم کامل محافظت شده و با دقت منتقلش کردم روی hdmi هم نیس. الان میرم کلا تست میکنم همه چیو ممنون
/\/\oha/\/\aD. Di/\/ar\/anD
کاربر شهرسختافزار
کیس مطمئنم مشکلی نداره تو حمل و نقل هم کامل محافظت شده و با دقت منتقلش کردم روی hdmi هم نیس. الان میرم کلا تست میکنم همه چیو ممنون
/\/\oha/\/\aD. Di/\/ar\/anD
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks