سلام. بله منظورم همون هست. از پلاستیک زغالی های سالم عکس بزارم یا برد؟
سلام. بله منظورم همون هست. از پلاستیک زغالی های سالم عکس بزارم یا برد؟
عکس بگذارید از هر دو . معمولا اون قسمت پایین زغالی را با محلول گرافیت بازسازی میکنند یا باید کیبورد مشابه خراب پیدا کنید و تعویض کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 2180 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DM.JAGUAR (13-06-21)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks