مهدی جان ممنون از تاپیکت
حالا سوال
گوشی من از نوع دومه
حالا از کجا بفهمم که رجیسترش تقلبیه؟ (هرچند گفته بودین w850 فعلا رجیستر تقلبی نداره)
هر سه تا سریالش با هم خوند
موقع خرید هم تو اون سایت که داده بودین سریالشو چک کرده بودم درست بود
حالا میگیم واسه من درست

بقیه رو چطوری میشه فهمید برچسبه و دروغی؟
بله آرمین جان تا اونجایی که شنیدم دبلیو 850 به هیچ عنوان سریال چنج ندارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بهترین راهی هم که میتونی کاملا و 100 درصد مطمئن بشی اینکه بدی باست یه فلش کنن یا راحتتر اینکه اگه ای دی اس ال داری یه آپدیت کنی ببینی چی میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته اگه گوشیت رو میخوای مثلا یه یکی- دو سالی استفاده کنی اینکارو بکن تا خیالت راحت باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من که امیدوارم گوشیت سریال اصلیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید