دبلیو 800 - دبلیو 810 - كا510 مالزی دارن (البته اینایی كه من دیدم)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط m A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
معمولا سری P سونی اریکسون رو فرانسه میزنه چون صفحات لمسی داره و فکر میکنم کار چین نیست
دبلیو 900 رو که خودم داشتم اصل ژاپن بود و مدل دیگه ای رو ژاپنی ندیدم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks