یادم رفت بگم که اون پیغام میگه که حالا GDFS رو که Backup گرفتی Writeکن در غیر این صورت گوشی روشن نمیشه!!!!!!!!!!!!
عضو VIP شهرسختافزار
Purya_Karami (18-08-08)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks