GDFS اگه خراب بشه (که شده ) باید بدی برات باکسش کنن که میشه 3-4 هزار تومان
راستی دلیل این کارت چی بوده که خواستی گوشیتو فلش کنی؟؟؟؟؟؟
در ضمن در بخشADD هم باید FS رو بذاری و هم MAIN رو در Misc فایل هم باید کاستومایز رو بذاری.
سوالی هست؟؟؟؟
عضو VIP شهرسختافزار
GDFS اگه خراب بشه (که شده ) باید بدی برات باکسش کنن که میشه 3-4 هزار تومان
راستی دلیل این کارت چی بوده که خواستی گوشیتو فلش کنی؟؟؟؟؟؟
در ضمن در بخشADD هم باید FS رو بذاری و هم MAIN رو در Misc فایل هم باید کاستومایز رو بذاری.
سوالی هست؟؟؟؟
Purya_Karami (18-08-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks