مهدی جان میخواستم m600 اما میگن صداش خیلی ضعیفه. درسته؟؟؟ راستی تو کل علادین 2 مغازه بیشتر نداشتند
حق آب و گل داره
مهدی جان میخواستم m600 اما میگن صداش خیلی ضعیفه. درسته؟؟؟ راستی تو کل علادین 2 مغازه بیشتر نداشتند
عضو VIP شهر سختافزار
سعید جان به نسبت سری دبلیو بله ضعیفه ولی سبک و کلاس این گوشی مال پخش صدا نیست اینو خودت خوب میدونیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour
بله تو علاالدین دوتا مغازه بیشتر اونو ندارن طبقه همکف کنار اون پله برقیه
راستی دیروز علاالدین بودی ؟ منم که اونجا بودم
منو ندیدی ؟؟ :21:
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks