سلام دوستان من يه گوشي كا 750 دارم اينو ميخاستم بفروشم و يه گوشي w 810 بگيرم بنظر شما چي جور گوشيه امكاناتش بهتر از كا 750 هستش اگه ميشه يه توضيحاتي در باره w 810 بدين ممنوم ميشم
اگه عكسشو هم دارين كه چه بهتر
سلام دوستان من يه گوشي كا 750 دارم اينو ميخاستم بفروشم و يه گوشي w 810 بگيرم بنظر شما چي جور گوشيه امكاناتش بهتر از كا 750 هستش اگه ميشه يه توضيحاتي در باره w 810 بدين ممنوم ميشم
اگه عكسشو هم دارين كه چه بهتر
عضو VIP شهر سختافزار
دوست من پیشنهاد میکنم که یا همون کا750 رو نگه دار یا اگه میخوای بخری یه مدلی رو بگیری که هم برات تنوع داشته باشه و هم کامل باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط پسر_تنها
من مشخصات دبلیو 810 رو برات میزارم اما پیشنهاد نمیکنم
پیشنهاد بنده کا 800 هست
دبلیو 810 جزو سری دبلیو سونی که مخفف کلمه واکمن هست تولید شده این گوشی از 20 مگ مموری داخلی و یه مموری کارت 512 استفاده میکنه که مموریش هم تا 2 گیگ قابل ارتقا هست همچنین یه دوربین 2 مگاپیکسل با فلاش و با اتوفوکوس روی این گوشی تعبیه شده که از عکسهای قابل قبولی برخورداره
مشخصات کامل
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w810-1402.php
اینم عکسش
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w810-pictures-1402.php
اینم پیشنهاد بنده
مشخصات کا 800
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k800-1485.php
اینم عکسش
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k800-pictures-1485.php
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون از mehdi,دوست عزیزم :
کاملا درسته . تفاوت 750و810 اونقدرا نبست که ارزشش رو داشته باشه.
برو بالای k800.
آخرین ویرایش توسط Wink در تاریخ 10-06-07 انجام شده است
ما میخواستیم از درختا کاغذ و قلم بسازیم
بنویسیم تا بمونیم پشت سایه جون نبازیم
آینه ها اونجا نبودن تا ببینیم که چه زشتیم
رو درخت با نوک خنجر زنده باد درخت نوشتیم
کاربر افتخاری انجمن
همون طوری که مهدی عزیز گفت این دو گوشی تقریبآ مسه هم می مونن...اگر نمی خوای تنوع داشته باشی باید بگم که W810 هم گوشی خیلی خوبیه...دوربینش هم خوبه...قیافش هم خوبه...مشخصاتش رو هم که مهدی عزیز گذاشتن...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط پسر_تنها
ممنون
بهنام:15:
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks