از نظر طراحي W380 ر. من پسنديدم. . ولي تو امكانات پيشرفت قابل توجهي نكرده
حق آب و گل داره
از نظر طراحي W380 ر. من پسنديدم. . ولي تو امكانات پيشرفت قابل توجهي نكرده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks