خير. ضمن اينكه فروش اين گوشيها احتمالا در كوارتر اول سال 2008 خواهد بود.
حق آب و گل داره
خير. ضمن اينكه فروش اين گوشيها احتمالا در كوارتر اول سال 2008 خواهد بود.
M A H R A D (09-11-07)
یکی از یکی مضخرف تر و تکراری تربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هنوز این سونی اریکسون یاد نگرفته کیفیت 16M رنگ رو روی گوشیهاش بذاره
C U L8R
bebakhshid font farsi felan nadaram man nemidoonam in SE chera jadidan too tarrahiash inghad dare zaieef kar mkone برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pooya007 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks