مشكل بزرگ شدن نيست ! كيفيت تصوير ( تعداد رنگ ) و يك نكته مهم كه هميشه با گوشي هاي سوني اريكسون اين مشل بوده اينه كه در نور آفتاب بسيار بسيار تاريك ميشه و تقريبا قابل رويت نيست .
کیفیت تصویر که همه 320*240 هستن
تعداد رنگ هم اصلآ قابل تشخیص نیست
من خودم ک800 ام رو با ن95 مقایسه کردم فقط اندازه ن95 بزرگه
خداییش میگم 16 ملیون اصلآ قابل احساس نیست
به نظر من سونی برای این 16 ملیون نمیزاره
1 = قیمت گوشی رو الکی و بیخود بالا میبره
2 = باتریش میشه مثل نوکیا (هر 1 روز باید شارژش کنی