ممنون داش مهدی
این رو هم داشته باش
به نظر من زیبا ترین گوشی ساله !!!
SE Z555
اینم مشخصات :
ال سی دی 1.9 اینچ البته با رزولوشن 176*220
فقط EDEG داره
و بلوتوث ورژن 2 با A2DP داره
دوربین 1.3 مگا
مموری ام 2 میخوره و 12 مگ هم مموری داخلی داره
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بازم میگم خیلی خیلی خوشکله






Sony Ericsson Is My Life
پاسخ با نقل قول
Bookmarks