مهدی جان واقیعت این بود که یکی از اقوام یک 750 داره که واسش تبدیلش کردم به W800 حالا میخواستم بدونم اگر آپدیتش کنم اصلا فایده ای داره ؟ بعد از طریق نت که چک میکنه واسه فریم جدید 750 رو واسش میریزه یا همون 800 ؟!!!
کاربر شهرسختافزار
مهدی جان واقیعت این بود که یکی از اقوام یک 750 داره که واسش تبدیلش کردم به W800 حالا میخواستم بدونم اگر آپدیتش کنم اصلا فایده ای داره ؟ بعد از طریق نت که چک میکنه واسه فریم جدید 750 رو واسش میریزه یا همون 800 ؟!!!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks