مهدی جان واقیعت این بود که یکی از اقوام یک 750 داره که واسش تبدیلش کردم به W800 حالا میخواستم بدونم اگر آپدیتش کنم اصلا فایده ای داره ؟ بعد از طریق نت که چک میکنه واسه فریم جدید 750 رو واسش میریزه یا همون 800 ؟!!!